آریا مد گروپ

Search
Close this search box.

دوره در یک نگاه

عنوان دوره

دوره آموزش تخصصی اندودنتیکس بالینی

دسته‌ بندی دوره

دندانپزشکی

اهداف دوره

آموزش تخصصی عصب کشی و درمان ریشه

سطح دوره

پایه و پیشرفته

مدت دوره

سطح 1 :12 روز سطح2:8 روز

مدل برگزاری

آنلاین و حضوری

محتوای دوره

تئوری و عملی

پیشنیاز

ندارد

آموزش تخصصی اندودنتیکس بالینی

دوره آموزش تخصصی اندودنتیکس بالینی

معرفی دوره آموزش تخصصی اندودنتیکس بالینی کاپ(CAPP)

 اندودنتیکس یک شاخه‌ از علم دندانپزشکی است که با درمان ریشه دندان سر و کار دارد.اندوتیکس در نزد عوام با نام «عصب کشی» شناخته می‌شود. این شاخه از دندانپزشکی با ریخت‌شناسی، فیزیولوژی، و آسیب‌شناسی مغز دندان و بافت‌های پیرامون آن در ارتباط است. واژه اندوتیکس از دو واژۀ یونانی «درون» و «دندان» مشتق شده است. در معرفی دوره آموزش تخصصی اندودنتیکس بالینی کاپ(CAPP) باید بگوییم که این توسط آکادمی دندانپزشکی ترمیمی بریتانیا (BARD)، آکادمی دندانپزشکی CAPP-Tipton و توسط CAPP با سرپرست هیئت علمی پروفسور جیمز پریچارد، بریتانیا سازماندهی شده است. این برنامه صفر تا صد اندودنتیکس را از ترمیم دندان‌هایی با مشکل ریشه تا درمان مجدد جراحی/غیرجراحی پوشش می‌دهد.این دوره  شرکت کنندگان را برای درمان موارد پیچیده و چالش برانگیز مانند درمان مجدد جراحی و غیرجراحی آماده می‌کند. این درمان‌های پیچیده در صورت انجام توسط دندانپزشکان که آموزش تخصصی ندیده اند، میزان شکست بالاتری دارند. برنامه آموزش حرفه ای اندودنتیکس بالینی از 18 آوریل 2024 در دبی، امارات متحده عربی آغاز می‌شود.

ثبت نام در این دوره دسترسی به کتابخانه آنلاین BARD و آموزش تیپتون را فراهم می‌کند. 30 روز قبل از هر ماژول، شرکت کنندگان به ویدئوهای نمایشی، وبینارها و مطالب خواندنی دسترسی پیدا می‌کنند.

این  دوره در 2 سطح 1 و 2 برگزار می‌شود:

  1. سطح 1 شامل سطح 1 شامل 3 ماژول 4 روزه در مجموع 12 روز است.
  2. سطح 2 شامل شامل 2 ماژول 4 روزه در مجموع 8 روز است

چرا باید دوره آموزش تخصصی اندودنتیکس بالینی کاپ(CAPP) را بگذرانیم؟

ممکن است این سوال برای شما مطرح شود چرا باید دوره آموزش تخصصی اندودنتیکس بالینی کاپ(CAPP) را بگذرانیم؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم هدف آکادمی دندانپزشکی ترمیمی بریتانیا (BARD)، آکادمی دندانپزشکی CAPP-Tipton و CAPP افزایش سطح اعتماد به نفس و خودباوری در شرکت کنندگان است. همچنین هدف آموزش بهترین و به روزترین تکنیک‌های دندانپزشکی به شرکت کنندگان در دوره دنبال می‎‌شود. به این ترتیب آن‌ها می‌توانند به جاه طلبی‌های شغلی خود دست یابند. آکادمی‌ها دسترسی به سخنرانان مهمان متخصص را فراهم می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که شرکت کنندگان پیشرفته‌ترین دانش موجود را دریافت می‌کنند.

اهداف دوره آموزش تخصصی اندودنتیکس بالینی کاپ(CAPP)

اهداف دوره آموزش تخصصی اندودنتیکس بالینی کاپ(CAPP)به شرح زیر است:

  • به شرکت کنندگان آموزش دهد که چگونه تکنیک‌های پیشرفته اندودنتیکس اثبات شده علمی را برای ارائه نتایج عالی در عمل به کار ببرند.
  • به شرکت کنندگان  در دوره اعتماد به نفس  می‌دهد تا موارد ساده و پیچیده اندودنتتیک را انجام دهند.

مخاطبان دوره آموزش تخصصی اندودنتیکس بالینی کاپ(CAPP)

مخاطبان دوره آموزش تخصصی اندودنتیکس بالینی کاپ(CAPP)عبارتند از:

  • دندان پزشکان متخصص
  • دندانپزشکان عمومی
  • کارورزان دندانپزشکی
  • دانشجویان دندانپزشکی

سرفصل‌های آموزشی دوره آموزش تخصصی اندودنتیکس بالینی کاپ(CAPP)

سرفصل‌های آموزشی دوره آموزش تخصصی اندودنتیکس بالینی کاپ(CAPP)شامل موارد زیر است:

  • اصول بنیادین درمان ریشه دندان
  • اتیولوژی و تشخیص بیماری ریشه
  • آسیب تروماتیک
  • درد و مدیریت آن
  • تحلیل دندانی و الگوی شکستگی دندان
  • ترمیم دندان‌های عصب کشی شده
  • مدیریت نارسایی ریشه

مزایای دوره آموزش تخصصی اندودنتیکس بالینی کاپ(CAPP)

مزایای دوره آموزش تخصصی اندودنتیکس بالینی کاپ(CAPP) عبارت است از:

  • پس از فارغ التحصیلی از این دوره می‌توانید درآمد خود را افزایش دهید: با افزایش مهارت . ارتقاء دانش حرفه‌ای به خود فرصت می‌دهید تا درآمد بیشتری کسب کنید. انجام فقط یک درمان ریشه اضافی در ماه می‌تواند به این معنی باشد که این دوره ارزش سرمایه‌گذاری وقت و هزینه را دارد!
  • با شرکت در این دوره می‌توانید چشم انداز شغلی خود را بهبود بخشید:شرکت در دوره تخصصی اندوتیکس شغلی بهتر و متنوع‌تر را تضمین می‌کند. همچنین به نفس به شما را افزایش می‌دهد تا به جای کار کردن برای دیگران تا مطب خصوصی خود را باز .
  • با شرکت در دور‌های تخصصی کاپ می‌توانید اعتماد به نفس خود را تقویت کنید: مدرسان ما به شما تکنیک‌های اثبات شده‌ای را برای بهبود کیفیت نتایج و کاهش قابل توجه میزان شکست آموزش می‌دهند. یادگیری این تکنیک‌ها اعتماد به نفس شما برای انجام کارهای پیچیده‌تر تقویت می‌کنند.
  • مهارت‌های خود را به روز می‌کنید: با شرکت در این دوره با به روزترین تجهیزات و مواد دندانپزشکی آشنا می‌شوید و دانش و مهارت‌های خود را به روز می‌کنید.

 

خدمات اختصاصی شرکت آریا مد گروپ

سرعت بالای پیشرفت علم در حیطه پزشکی و دندانپزشکی ایجاب می‌کند تا کادر درمان مرتبا دانش خود را به روز کنند. شرکت در دوره‌های آموزشی بین‌المللی در کلینیک‌های معتبر بهترین روش برای انجام این کار است. برای شرکت در دوره آموزش تخصصی اندودنتیکس بالینی کاپ(CAPP) و سایر دوره‌های این کلینیک معتبر می‌توانید از خدمات اختصاصی شرکت آریا مد گروپ استفاده کنید. این شرکت صفر تا صد مراحل دریافت پذیرش دوره‌های مختلف در کلینیک‌های معتبر بین‌المللی را برای شما انجام خواهد داد. همچنین چنان چه قصد ادامه تحصیل در مقاطع تخصص و فوق تخصص را دارید، می‌توانید دریافت پذیرش از بهترین دانشگاه‌های دنیا را به ما بسپارید.

دوره های دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *