آریا مد گروپ

Search
Close this search box.
IFBB

آکادمی تناسب اندام و ورزش IFBB

آکادمی تناسب اندام و ورزش IFBB در دبی برنامه‌های آموزشی گسترده‌ای را بر اساس استانداردها و معیارهای بین المللی ارائه می‌دهد تا جامع‌ترین و پیشرفته‌ترین گواهینامه‌ها را در خاورمیانه ارائه دهد. IFBB وابسته به فدراسیون بین المللی بدنسازی و تناسب اندام است. مربیان ما متعهد به ارائه بهترین دانش به مشتریان خود هستند.

نام مجموعه IBC

IFBB

محل فعالیت

دبی

حوزه فعالیت

تغذیه و تناسب اندام

سال تاسیس

1962میلادی

کشورهای تحت پوشش

دبی

زبان آموزشی

انگلیسی

دوره‌های آموزشی کلیدی

دوره‌های پایه و پیشرفته تغذیه، دوره‌های بدنسازی و فیتنس

نوع برگزاری

مجازی و حضوری

معرفی IFBB

آکادمی تناسب اندام و ورزش IFBB در دبی برنامه‌های آموزشی گسترده‌ای را بر اساس استانداردها و معیارهای بین المللی ارائه می‌دهد تا جامع‌ترین و پیشرفته‌ترین گواهینامه‌ها را در خاورمیانه ارائه دهد. IFBB وابسته به فدراسیون بین المللی بدنسازی و تناسب اندام است. مربیان ما متعهد به ارائه بهترین دانش به مشتریان خود هستند. بنابراین به طور موثر نسل جدید مربیان و متخصصان را با آموزش تکنیک‌های تغذیه اثبات شده بین المللی آموزش می‌دهند.

ما هم دانشجو هستیم! تیم ما در صدر تحقیقات باقی می‌ماند و مفتخر است که اعلام کند ما همیشه یافت‌ ها و تحقیقات دقیقی را ارائه می‌دهیم . کارکنان ما همیشه در حال یادگیری و به دنبال آموزش و بهبود مادام العمر خود هستند. این ویژگی IFBBدر نهایت به شما کمک می‌کند تا دقیق‌ترین دانش را دریافت کنید. برنامه‌های ما با ضمانت، اعتبار و تجربه مربیان با چندین دهه تجربه عملی پشتیبانی می‌شود. این برنامه‌های آموزشی با هدف پوشش تقاضای روزافزون برای مربیان توسط جامعه‌ای است که در آن آگاهی از اهمیت زندگی سالم و ضرورت مبارزه با مشکلات سبک زندگی کم تحرک در حال افزایش است. ما همچنین تخصصی‌ترین زمینه های عملکرد بالا در تناسب اندام، بدنسازی و بدنسازی کاربردی را پوشش می‌دهیم. دوره‌های آکادمی IFBB راه را برای ورزشکاران و علاقه مندان به بدنسازی و تناسب اندام به سمت ماجراجویی هیجان انگیز کار و حرفه ای شدن در ورزش مورد علاقه خود باز می‌کند. همچنین به بهبود سلامت و تناسب اندام برای همه و ترویج سبک زندگی فیتنس کمک می‌کند.

چرا IFBB؟

  • برای بیش از 3 دهه، IFBB خود را به عنوان یک آکادمی در تهیه موفق آموزش‌های شخصی و بدنسازی، آمادگی جسمانی، آکادمی‌های تغذیه برای صدور گواهینامه در امارات متحده عربی تثبیت کرده است.
  • ما برای ارائه جدیدترین و به روزترین دانش در مورد تناسب اندام، تغذیه و تناسب اندام حاضر هستیم.ما می‌دانیم که اطلاعات همیشه در حال تغییر و به روز شدن است.
  • با یک بار پرداخت هزینه می‌توانید چندین بار در دوره مربوطه شرکت کنید.
  • با شرکت در دوره‌های آکادمی ما مسیر پیشرفت شغلی و حرفه‌ای خود را همواه خواهید کرد.
  • با دریافت گواهینامه پایان دوره از این آکادمی رزومه شغلی خود را تقویت خواهید نمود.
  • شرکت در دوره‌های این آکادمی باعث افزایش چشمگیر درآمد شما خواهد شد.

مراکز دیگر

پرایم فیزیو(Primephysio)

مجموعه پرایم فیزیو(Primephysio)

مرکز آموزشی CAPP

مرکز آموزشی CAPP

IBC Medical

مجموعه آموزش عالی IBC

مجموعه آموزشی مورفیلدز

مجموعه آموزشی مورفیلدز