آریا مد گروپ

Search
Close this search box.

به اشتراک بگذارید در:

ایمیل
تلگرام
واتس‌اپ
لینکدین
فیس‎‌بوک
توییتر

بهینه سازی و سئو سایت پزشکی

بهینه سازی و سئو سایت پزشکی

اگر به عنوان یک پزشک مطب خود را راه‌اندازی کرده‌اید، راه‌های مختلفی برای جلب توجه بیشتر بیماران پیش روی شماست. می‌توانید در رسانه‌های خبری محلی تبلیغ کنید یا به ارجاع‌های دهان به دهان تکیه کنید. اما این رویکردها به تنهایی برای ایجاد آگاهی از برند و ایجاد مزیت رقابتی در عصر دیجیتال امروز کافی نیست. بهینه سازی و سئو سایت پزشکی استراتژی است که می‌توان از آن برای افزایش دید آنلاین و افزایش ترافیک وب‌سایت استفاده کرد.

سئو می‌تواند کسب و کار پزشکی شما را به بالای نتایج جستجو در گوگل، یاهو، بینگ یا موتورهای جستجوی مشابه سوق دهد. با این حال، هدف فقط کسب رتبه بالا در صفحات نتایج موتورهای جستجو نیست. هدف این است ترافیک با کیفیت بالا به سایت خود هدایت کنید. با ترافیک باکیفیت بیشتر، تعداد بیشتری از بیمارانی که سایت شما را پیدا می‌کنند، واقعاً به خدمات یا اطلاعات پزشکی شما علاقه مند می‌شوند.

سئو سایت پزشکی

اهمیت بهینه سازی و سئو سایت پزشکی

اهمیت بهینه سازی و سئو سایت پزشکی در رونق کسب و کارهای پزشکی غیر قابل انکار است.

بدون سئوی وب سایت، فرصت‌های عظیمی را برای جذب بیمارانی که به دنبال خدمات شما هستند از دست خواهید داد. البته این بدان معنا نیست که ارجاع‌های دهان به دهان منسوخ شده‌اند. اما بیماران اکنون دو برابر ارجاع‌ها از منابع آنلاین استفاده می‌کنند. برای اینکه خود را در معرض دید این مراجعان بالقوه قرار دهید، به یک رتبه بالای موتورهای جستجو نیاز دارید. بدست آوردن رتبه برتر موتورهای جستجو ضروری است. زیرا اکثر کاربران موتورهای جستجو فقط به چند نتیجه اولیه ارگانیک در گوگل توجه می‌کنند. در واقع، پنج مورد اول در فهرست نتایج جستجو حدود 68 درصد از کل کلیک‌ها را به خود اختصاص می‌دهند.

 

روش‌ های بهینه سازی و سئو سایت پزشکی

بهترین روش های بهینه سازی و سئو سایت پزشکی

شامل موارد زیر است:

  • افزایش سرعت باز شدن صفحات وب سایت برای کاربران: کل زمانی که یک صفحه وب یک بار پس از درخواست کاربر به طور کامل در مرورگر بارگذاری می‌شود، زمان بارگذاری وب سایت نامیده می‌شود. همیشه اینطور است که وقتی زمان بارگذاری صفحه وب شما افزایش می‌یابد، پرش وب سایت شما نیز افزایش پیدا می‌‌کند. وب سایت شما باید در کسری از ثانیه بارگیری شود. زیرا زمانی که زمان بارگذاری از 1 ثانیه به 10 ثانیه می‌رسد، احتمال انصراف تا 123 درصد افزایش می‌یابد. میانگین زمان بارگذاری صفحه وب توصیه شده توسط Google کمتر از 3 ثانیه است. روش‌های و ابزارهای گوناگونی برای افزایش سرعت بارگذاری وب سایت وجود دارد.
  • بهینه سازی برای جستجوی صوتی: با ظهور جستجوی صوتی، بسیاری از بیماران علاقه‌ای به تایپ ندارند. گزارش شده که 71 درصد از افراد ترجیح می‌دهند از دستیار صوتی برای جستجو استفاده کنند. تا اینکه به صورت فیزیکی سؤالات خود را تایپ کنند. با در نظر گرفتن این موارد، می‌توانید موقعیت‌های بهتری را در موتورهای جستجو برای پرس‌و‌جوهای مبتنی بر صدا به دست آورید‌.
  • تحقیق درباره کلمات کلیدی مرتبط سئوی سایت پزشکی: برای بهینه سازی محتوای خود، کلمات کلیدی مناسب صنعت خود را هدف قرار دهید. نقطه شروع شما باید خدمات پزشکی باشد که ارائه می‌دهید، زیرا این همان چیزی است که اکثر جستجوگران به دنبال آن هستند.
  • بهینه سازی سئوی محلی برای خدمات پزشکی: بهینه سازی سایت پزشکی برای سئوی محلی، بیماران محلی بیشتری را به سوی شما هدایت می‌کند. 97٪ از کاربران آنلاین از موتورهای جستجو برای یافتن فروشگاه ها/خدمات محلی استفاده می‌کنند.
  • وب سایت پزشکی خود را برای دستگاه‌های تلفن همراه بهینه کنید: بهینه سازی موبایل اطمینان از این است که سایت شما برای تمام جنبه‌های تجربه کاربر، از سرعت بارگذاری گرفته تا قابلیت مشاهده بهینه شده است. بهینه سازی برای موبایل می‌تواند چالش برانگیز و وقت گیر باشد، اما بدون شک فرصتی برای کسب مزیت رقابتی است. صنعت پزشکی با چالش بهینه‌سازی محتوا در کانال‌های متعدد مواجه است. موبایل نیز به دلیل نقش مهمی که در زندگی روزمره مصرف‌کنندگان دارد، بسیار مهم است. آیا می‌دانستید که بیش از 50 درصد از ترافیک وب سایت از دستگاه‌های تلفن همراه است؟ هم موتورهای جستجو و هم افرادی که از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها استفاده می‌کنند، سایت‌های بهینه‌سازی شده برای موبایل را ترجیح می‌دهند. در واقع گوگل نسخه موبایل تمامی وب سایت‌ها را ایندکس می‌کند. وب‌سایت‌های بهینه‌سازی شده برای استفاده از تلفن همراه تضمین می‌کنند که کاربران بدون در نظر گرفتن دستگاهی که استفاده می‌کنند، تجربه‌ای عالی دارند. این نوع بهینه سازی محتوای سایت شما را برای سهولت استفاده و دسترسی تغییر می‌دهد و رتبه‌بندی در صفحات نتایج موتورهای جستجو را بهبود می‌بخشد.
  • تصاویری از خود و امکانات مطب خود را وارد کنید: به‌عنوان یک شرکت پیشرو در سئوی پزشکی، می‌توانیم از دیدگاه بازاریابی به شما بگوییم که افزودن عکس پزشک تأثیر مثبتی بر سایت‌های پزشکی حرفه‌ای دارد.

برای اکثر بیماران، پرداختن به مسائل مربوط به سلامت مملو از اضطراب است. با این حال، افزودن یک عنصر انسانی باعث می‌شود که خدمات شما قابل اعتمادتر به نظر برسد.

تصاویر همچنین به سئوی سایت پزشکی کمک می‌کنند. هنگامی که بیماران جدید تصاویری قوی می‌بینند، بسیار بیشتر از آنچه که با متن ارتباط برقرار می‌کنند، درگیر می‌شوند.

بهینه سازی سایت پزشکی

مزایای بهینه سازی و سئو سایت پزشکی

مهم‌ترین مزایای بهینه سازی و سئو سایت پزشکی را می‌توان در موارد زیر خلاصه نمود:

  • سئو به افزایش دیده شدن و افزایش ترافیک وب سایت شما کمک می‌کند.
  • سئوی پزشکی می‌تواند به شما کمک کند به مشتریان بالقوه جدید دسترسی پیدا کنید و حضور آنلاین خود را به طور کلی بهبود بخشید.
  • بهینه سازی سایت پزشکی همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا از رقبایتان در صنعت پزشکی متمایز شوید.
  • با SEO، می‌توانید محتوای وب‌سایت خود را برای هدف قرار دادن مشتریان مناسب بهینه کنید و مطمئن شوید که آن‌ها شما را پیدا می‌کنند.
  • همچنین می‌توانید از سئو برای ایجاد محتوای جذاب‌تر استفاده کنید که مشتریان را برای مدت طولانی‌تری در سایت شما نگه دارد.
  • علاوه بر این، سئو می‌تواند به شما کمک کند رفتار مشتریان را ردیابی کنید و از آن برای ایجاد یک تجربه بهتر بهره بگیرید.
  • با سئوی پزشکی می‌توانید در مشتریان بالقوه اعتماد ایجاد کنید و نشان دهید که به ارائه به روزترین و مرتبط‌ترین اطلاعات به آن‌ها اهمیت می‌دهید.

به طور خلاصه، سئو می‌تواند ابزار قدرتمندی برای تقویت حضور شما در صنعت پزشکی باشد. با استراتژی مناسب، می‌توانید از سئو برای دستیابی به مشتریان بیشتری استفاده کنید و خود را به عنوان یک رهبر در صنعت معرفی کنید.

بهینه سازی و سئو سایت پزشکی

سخن آخر

بهینه سازی و سئو سایت پزشکی مزایای زیادی برای پزشکان دارد، مانند افزایش ترافیک وب سایت، شناخت بیشتر برند و تعداد بیماران بیشتر. بنابراین، اجرای نکات یاد شده می‌تواند تفاوت زیادی در کسب و کار پزشکان ایجاد کند.

اگر در مورد خدمات سئوی پزشکی نیاز به کمک دارید، شرکت سئوی پزشکی ما می‌تواند به شما کمک کند. خدمات جامع سئوی آریا مد برای سایت‌های پزشکی،  شامل بهینه سازی وب سایت و بهبود رتبه بندی در نتایج جستجوی ارگانیک و Google Maps است.

 

سوالات متداول

  1. هدف از بهینه سازی و سئو سایت پزشکی چیست؟

بدست آوردن ترافیک باکیفیت وب سایت و افزایش تعداد مراجعان از این راه.

  1. اهمیت بهینه سازی و سئو سایت پزشکی چیست؟

اهمیت بهینه سازی و سئو سایت پزشکی در جذب مراجعان بالقوه‌ای است که خدمات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین جستجو می‌کنند.

امتیاز شما در رابطه با این مقاله ؟

برای امتیاز دادن روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

برای این مطلب هیچ امتیازی ثبت نشده! اولین نفر باشید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *