آریا مد گروپ

Search
Close this search box.

به اشتراک بگذارید در:

ایمیل
تلگرام
واتس‌اپ
لینکدین
فیس‎‌بوک
توییتر

بهترین روش های تبلیغات پزشکی

بهترین روش های تبلیغات پزشکی

مراقبت‌های بهداشتی حوزه رقابتی‌تر از آن چیزی است که بسیاری تصور می‌کنند. بنابراین بسیاری از پزشکان برای برنده شدن در این رقابت از  بهترین روش های تبلیغات پزشکی استفاده می‌کننداز طریق به کار گیری بهترین روش های تبلیغات پزشکی، پزشکان می‌توانند بیماران بیشتری را جذب کنند و درآمد خود را افزایش دهند. برای آشنایی بیشتر با راهکارهای تبلیغات پزشکی در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

بروزرسانی مدام  وب سایت های پزشکی

شم نمی‌توانید در تبلیغات حوزه پزشکی بدون طراحی حرفه ای سایت پزشکی موفق شوید. مانند مکان‌های فیزیکی چون کلینیک‌ها و مراکز بهداشتی، حضور دیجیتالی شما نیز برای کسب درآمد اهمیت زیادی دارد. برای اکثر بیماران، وب سایت پزشکی شما  محل اولین تعامل آن‌ها با برند شما خواهد بود. بنابراین این یک فرصت طلایی برای ایجاد اولین تاثیر عالی است. بسیاری از  بهترین روش های تبلیغات پزشکی از طریق وب سایت شما انجام خواهد شد.

به این ترتیب، شما به یک وب سایت بهینه سازی شده نیاز دارید که تبدیل بازدیدکنندگان آنلاین به بیمار آسان کند و در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه خوبی داشته باشد. چه چیزی باعث طراحی وب خوب می شود؟ عوامل زیر را هنگام طراحی و به روز رسانی وب سایت خود در نظر بگیرید:

  • طراحی: به زبان ساده، وب سایت پزشکی شما باید حرفه‌ای، مدرن و زیبا به نظر برسد. در غیر این صورت، بیماران را حتی قبل از اینکه وارد کلینیک شما شوند، از دست خواهید داد. 38 درصد از کاربران می‌گویند که از تعامل با یک وب سایت با طراحی ضعیف خسته می‌شوند.
  • تجربه کاربری: اگرچه طراحی وب‌سایت شما بسیار مهم است، اما با وب‌سایتی که استفاده، درک یا پیمایش آن دشوار است، به برند خود فایده‌ای نمی‌رسانید. این بدان معناست که شما باید طرح‌بندی‌های بصری، صفحاتی با نام تجاری ثابت، منوهای واضح، فونت‌های خوانا و تصاویر حرفه‌ای داشته باشید.
  • محتوا: محتوا را با تمرکز بر بیمار ایجاد کنید، به این معنی که باید از طریق محتوا و پیام‌های خود ارزش واقعی را به بازدیدکنندگان ارائه دهید. یک کتابخانه محتوای به ایجاد اعتماد نسبت به برند شما کمک می‎کند.
  • سرعت سایت: آیا می‌دانستید اگر بارگذاری یک وب سایت بیش از 4 ثانیه طول بکشد، از هر 4 بازدیدکننده 1 نفر آن را ترک می‌کند؟ هرچه صفحات طولانی‌تر بارگذاری شوند، نرخ پرش بیشتر می‌شود. و نرخ پرش بالاتر به گوگل می‌گوید که کاربران وب سایت شما را مفید نمی‌دانند، بنابراین سئوی شما نیز آسیب خواهد دید. از ابزارهایی مانند PageSpeed Insights برای بررسی سرعت صفحات وب خود استفاده کنید.
  • سازگاری با موبایل: در سال 2023، دستگاه های تلفن همراه مانند گوشی های هوشمند 60.67 درصد از کل ترافیک وب را تشکیل می‌دهند که اهمیت یک وب سایت سازگار با موبایل را برجسته می‌کند. از طراحی واکنش گرا استفاده کنید تا مطمئن شوید که وب سایت شما صرف نظر از جایی که آن را مشاهده می‌کنید به درستی نمایش داده می‌شود.

برقراری ارتباط با بیماران از طریق شبکه‌های اجتماعی

یکی از بهترین روش های تبلیغات پزشکی حال حاضر، برقراری ارتباط با بیماران از طریق شبکه‌های اجتماعی است. رسانه‌های اجتماعی راهی باورنکردنی برای دسترسی و ارتباط با بیماران و جذب افراد بیشتری به برند مراقبت‌های بهداشتی شما هستند. اگرچه هیچ محدودیتی در پلتفرم‌های رسانه اجتماعی برای انتخاب وجود ندارد، اما لازم نیست به همه آن‌ها بپیوندید. مهمترین چیز در اینجا این است که در پلتفرم‌های مرتبط با شخصیت بیمار ایده آل خود حضور داشته باشید. هنگامی که شخصیت‌های بیمار خود را دسته بندی کردید، مشخص خواهید کرد که آنها چه کسانی هستند، چه چیزی مشترک دارند و چالش های آن‌ها چیست. پس از بررسی پرسونای بیماران مربوطه خود، دقیقاً خواهید دانست که آنه‌ا اطلاعات و توصیه‌های مراقبت‌های بهداشتی را از کجا پیدا می‌کنند. این مهم است زیرا امروزه افراد زیادی از رسانه‌های اجتماعی برای یافتن اطلاعات مراقبت‌های بهداشتی به جای صحبت با پزشک خود استفاده می‌کنند.

افزایش جستجوی محلی با سئو

مراقبت‌های بهداشتی همیشه یک خدمات محلی بوده است. به این ترتیب، بازاریابان مراقبت های بهداشتی به یک استراتژی سئوی محلی جامع و مقیاس پذیر نیاز دارند تا حضور جستجوی ارگانیک محلی خود را ایجاد کنند و بیماران جدید را جذب کنند. برای این کار  از کلمات کلیدی جغرافیایی استفاده کنید.بهینه سازی و سئو سایت پزشکی یکی از بهترین روش های تبلیغات پزشکی به شمار می‌رود. برای شروع، تیم بازاریابی شما به یک استراتژی کلیدواژه جغرافیایی نیاز دارد. هنگام انتخاب کلمات کلیدی برای بهینه سازی، به سراغ کلمات کلیدی راه حل محور بروید که با خدمات و درمان‌های تخصصی شما و برنامه‎‌های بیمه پذیرفته شده شما مطابقت دارند. بهینه سازی برای کلمات کلیدی به جذب سرنخ های بسیار واجد شرایط و آماده برای اولین قرار ملاقات کمک می‌کند.

استفاده از تبلیغات چاپی

استفاده از تبلیغات چاپی یکی از روش‌های سنتی تبلیغات به شمار می‌رود. این روش نسبتا پر هزینه است و برای بسیاری از کسب و کارها از کارایی لازم برخوردار نیست. اما این روش همچنان به عنوان یکی از بهترین روش های تبلیغات پزشکی در نظر گرفته می‌شود. چرا که این روش برای رده‌های سنی میانسال و کهنسال که ارتباط چتدانی با دنیای دیجیتال ندارند کاربرد بیشتری دارد. همچنین کسب و کارهای پزشکی به نوعی کسب و کارهای محلی محسوب می‌شوند. بنابراین تبلیغات چاپی در محدوده کسب و کار آن‌ها می‌تواند بیماران بیشتری را به سویشان جذب کند.

روش های تبلیغات پزشکی

سخن آخر

انتخاب و استفاده از بهترین روش های تبلیغات پزشکی برای افزایش حسن شهرت و درآمد پزشکان ضرورت دارد. مشغله زیاد پزشکان اغلب به آن‌ها اجازه نمی‌دهد تا فرصتی را برای امور مرتبط با بازاریابی و تبلیغات کسب و کار خود اختصاص دهند. از این رو بسیاری از پزشکان به برون سپاری امور  بازاریابی و تبلیغات مورد نیاز خود می‌اندیشند. آریا مد گروپ به عنوان اولین مجموعه تخصصی ارائه دهنده خدمات تخصصی تبلیغات به پزشکان در ایران، بهترین گزینه برای برون سپاری این فعالیت‌ها به شمار می‌رود. برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان این مجموعه کافیست  فرم درخواست خدمات را تکمیل نموده و منتظر تماس کارشناسان آریا مد گروپ باشید.

سوالات متداول

  1. مهم ترین ویژگی های سایت پزشکی چیست؟

طراحی حرفه‌ای، سازگاری با موبایل، محتوای مفید، سرعت بالای بارگذاری و تجربه کاربری خوب مهم‌ترین ویژگی های سایت پزشکی به شمار می‌روند.

  1. اهمیت سئوی محلی برای کسب و کارهای پزشکی چیست؟

کسب و کارهای پزشکی کسب و کارهای محلی به شمار می‌روند. بنابراین استفاده از سئوی محلی می‌تواند باعث جذب بیماران جدید به این کسب و کارها شود.

  1. اهمیت تبلیغات چاپی برای پزشکان چیست؟

تبلیغات چاپی برای جذب مخاطبانی که ارتباط چندانی با دنیای دیجیتال ندارند، مانند بیماران میانسال بسیار مناسب است.

امتیاز شما در رابطه با این مقاله ؟

برای امتیاز دادن روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای: 1

برای این مطلب هیچ امتیازی ثبت نشده! اولین نفر باشید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *